-

De cada diez blogs que podemos ver en la red, cinco son la mitad.

De cada 3 titulars,tres son mentida.

Opinar i comentar, encara es gratis!!

Traditore

27.12.09

Pep Guardiola

El "gurú" Pep Guardiola és una màquina de fer frases célebres, que de ben segur no tardaràn a aparéixer dins algún llibre d'autoajuda (crec que ja hi ha un a punt d'editar-se), dir de passada, que admire el "savoir faire" del Pep, però els mass-media ho edulcoren tot.


"El més arriscat és no arriscar-se" (jo m'he arriscat, Pep)
"Perdonaré que no encertin, però no que no s'esforcin"  (crec que no he encertat, però sí que m'he esforçat, i crec que puc esforçar-me més)
"Jo no sé on és la felicitat: si ho sabés, hi aniria"  (jo em creia en el camí...)
"Si surt malament seré criticat, si surt bé seré un il·luminat"   (no cabia al meu cap que sortís malament)
"Se'm dóna massa importància, jo només jugo a futbol"  (tots ens donem massa importància i no som res)
"No se me caen los anillos por recuperar balones"  (quan un està on l'interesa, res està de más...
"Me respetáis porque gano, no porque creáis en mí"   (sí)
"No hi havia a València dos amants com nosaltres..."   (ai no, esta no és del Pep)

http://sorryimaman.blogspot.com/
 
Web Statistics