-

De cada diez blogs que podemos ver en la red, cinco son la mitad.

De cada 3 titulars,tres son mentida.

Opinar i comentar, encara es gratis!!

Traditore

23.1.10

Aniversari

Ha passat el meu aniversari. Este darrer, no vaig rebre ni un regal, ni tan sols de la meva filla ni tampoc d'Ella, que es va limitar a felicitar-me per e-mail, amb una carta educada i correctíssima, que pareixia la despedida d'un suïcida, en lloc de donar alegria, em deixà més mal encara.

Ara, "a toro pasado", m'he fet un regal, encara que no estic d'humor per a regals. M'he regalat dos llibres i una capseta de quatre cedés del Pascal Comelade "La Catedral d'Escuradents", un recopilatori dels discos de 1992 a 2002, tots ells ja exhaurits i descatalogats. Ja conec i tinc tots els temes, però esta recopilació té la seva "gràcia".
Al llibret interior hi ha un retrat fet pel Pascal d'un personatge que a Ella li agradava bastant.
Algú endevina qui és?

Teniu una pista en aquest tema:


-&-

3 comentaris:

aurora ha dit...

Doncs jo no m'aventure a dir un nom, però sí a felicitar-te! Un any més sempre és motiu d'alegria, encara que no tinguem el cos (o el cor) per a moltes alegries...

I que en siguen molts més!!

Aurora.

PD. Sobre el que em comentaves de les estadístiques... Jo gaste http://www.estadisticas-gratis.com/
però no és res de l'altre món. Ja t'ho avise... Besets!

maria ha dit...

No sé qui és...perdona la meva ignorància.
Però abans de tot FELICITATS! Es clar que si, molt ben fet.I çes que si els regals no ens els fem nosaltres mateixos, qui si no!A més a més, no trobaràs a ningú més que et faci el regal més bonic que desitges,perquè no hi ha ningú que et conegui tan bé com a tu mateix.Una abraçada

Marià ha dit...

És el Keith Richards. La pista era el tema dels Stones interpretat pel Pascal Comelade.

 
Web Statistics