-

De cada diez blogs que podemos ver en la red, cinco son la mitad.

De cada 3 titulars,tres son mentida.

Opinar i comentar, encara es gratis!!

Traditore

23.1.10

Qui era?

Esta nit ha entrat algú a la meva habitació, l'he sentit entrar però he seguit dormint. S'ha possat damunt meu, sense violència i al cap del rato he començat a sentir-me incòmode. He començat a intentar moure'm però no podia, qui estava damunt m'ho impeddia (ja dic, sense violència ni forçant). No he sabut qui era.
Esta impossibilitat de moure'm m'ha fet despertar-me i hui si, hui ho he apuntat de seguida a un paper. Darrerament somio molt i em fa despertar, recorde molt bé el que he somiat i pense que al matí m'enrecordaré, però no és així.
Hui tenia preparat el boli...



-&-

1 comentari:

Fiebre ha dit...

Déjame que me haga al idioma, vale?

La entrada nuy sensual, pero el no entender de primeras, limita mucho.

Pero yo soy terca...:)

 
Web Statistics