-

De cada diez blogs que podemos ver en la red, cinco son la mitad.

De cada 3 titulars,tres son mentida.

Opinar i comentar, encara es gratis!!

Traditore

31.1.10

Les feuilles mortes

Hui "tocaba" dinar familiar. Des de que no està Ella em resulta més insoportable, tot el que em feia sentir part d'això tan sagrat que diuen que és la familia, no té ningún sentit. Per acabar-ho d'adobar, a l'hora del cafè s'han possat a veure fotos antigues, no he pogut soportar-ho, m'he hagut de retirar (i això que Ella no hi és a eixes fotos).
Estic entrant a una dinàmica on sòl les tecles d'este ordinador em donen algo de pau al meu interior. De tant en tant, m'arme de valor i faig vida "normal". Em dura tres segóns, una ansietat intranquila em recorre tot el còs i em rossega l'ànima, no puc "ser normal" amb Ella tan a prop i tan lluny al mateix temps. Una cosa és perdre a algú i una altra ben diferent que et perguen. Mecaguen la puta crisi!
Marina Rossell "Les fulles mortes":


M'agradaria tant que recordesis, ja fa uns quans anys, quan tu i jo erem amics, en aquell temps la vida era més bella i el sol brillava més que avui. 
Les fulles mortes se'ns arrapen a la pell, ja ho veus, no he oblidat res. 
Les fulles mortes s'amunteguen pels carrers com les penes i els records.
I el vent del nord les escombra
en la nit freda de l'oblit
ja ho veus, no he pogut oblidar
la cançó que em vas ensenyar.
Una cançó que és com tu i jo
tu amor meu, jo amor teu
vam viure-ho tot sempre ben junts
em vas estimar, jo t'he estimat.
Però la vida allunya als qui s'estimen
ben dolçament sens fer soroll
i el mar esborra de la platja
el pas dels amants desunits.

Kevin Johansen "La Chanson de Prévert":

I per a digerir açò, algo més desenfadat (encara que també du a Roma):

(Un altre descobriment conjunt i que queda com fulles mortes...)
-&-

5 comentaris:

Striper ha dit...

Els records , les fotos son mortals en aquestes situacions.

Fiebre ha dit...

No veas fotos, respira en tres o cuatro tiempos, sal a la calle.

...A veces me duele el alma cuando te leo.

Fiebre ha dit...

Hasta mañana hacedor de sueños...

Amylois ha dit...

Ho sento molt, així es la vida a vegades, insoportable.
Anims.

juan ha dit...

suena a triste... pero es que no entiendo mucho lo siento..

 
Web Statistics