-

De cada diez blogs que podemos ver en la red, cinco son la mitad.

De cada 3 titulars,tres son mentida.

Opinar i comentar, encara es gratis!!

Traditore

31.1.10

Esperaré. Warten

No has sigut mai d'esperar,
eres d'acció. Jo vaig a esperar.
Quan s'espera el que es desitja
es pot esperar fins a la fi,
fins que aplega allò que s'espera.
Vaig a esperar el teu "abraça'm"
quan et canses de buscar en altres llocs,
esperaré el teu fred reclamant escalfor
i una pell, una carn còmpliç,
que òmpliga el teu desig
de tindre una persona que
estiga amb tu per tot,
esperaré la teva fam
per donar-te menjar,
la teva són
per despertar-te.
No sóc etern
però l'espera dels enamorats
aplega allí on ningú no arriva.
Esperaré les paraules
que em pugues donar
després de tant pidolar,
les teves lletres i els moments
que l'atzar em duguen.
Em marciré esperant
i seguiré enamorat,
tu no estaràs amb mi
i jo seguiré amb tu
a l'aguait, per si de cas
un dia t'he de donar aixopluc...
...mentrestant, deixam odiar-te
com s'odia les coses que més vols,
com la rabosa odia el raïm
que sap no pot alcançar.
Süse Muärt

"Si no esperas lo inesperado no lo reconocerás cuando llegue". Heráclito de Efeso
(molt interesant)
"Lo esperado no sucede, es lo inesperado lo que acontece". Eurípides de Salamina
(algo masclista)
"Lo que tarda tanto en llegar es igual que si no hubiera llegado, peor incluso, porque el cumplimiento a destiempo de lo que tanto se deseó acaba teniendo un reverso de sarcasmo". Antonio Muñoz Molina
(contemporani)
El Regal:

-&-

2 comentaris:

Striper ha dit...

La vida es quello que nos va sucediendo mientras estamos sentados haciendo otros planes.

Fiebre ha dit...

El texto es precioso.
Pero es que eso de que "el que espera desespera" lo tengo bastante presente a veces.

Quizá debería contagiarme un poquito y tener más paciencia. Pero no tanta...

 
Web Statistics