-

De cada diez blogs que podemos ver en la red, cinco son la mitad.

De cada 3 titulars,tres son mentida.

Opinar i comentar, encara es gratis!!

Traditore

25.1.10

Si no pots estar amb la persona a qui estimes...

"Si no pots estar amb la persona a qui estimes,
estima la persona amb la que estàs."
                                                  Stephen Stills

Jo no puc estar, però i Ella, pot estar?
---
Fa fred i no hi han mantes.
Ens hem adonat.
Em dius que no has dormit bé,
jo et dic que tampoc.
Em dius que no estàs bé,
jo tampoc, et conteste.
Em desitges que em vatja bé,
també vullc que estigues bé, et dic.


Un comportament tan correcte i delicat,
amb tanta cura de no ferir l'altre,
no sé si s'apropa a la hipocresia.


Sembla que no hi ha res entre nosaltres,
com si no coneguerem el que estem passant,
sembla no importar res d'açò.


Ara sols compta
la tendresa que puga pidolar,
el regal d'escoltar-te, de llegir-te
encara que siga fora de la teva vida. Però amb amor.

Süse Muart



-&-

3 comentaris:

Striper ha dit...

Que es pitjor ?
eno esta amb la persona que estimes ?
o estar amb algu que no t'estima?

maria ha dit...

Si no pots estar amb la persona que estimes...no sé que s'ha de fer.Quan ho sàpigues, avisa'm.^-^

Marià ha dit...

Que bonica, maria! M'has tret un somriure...!
Estar amb algú que no t'estima deu ser una condena, Striper, però si està consensuat, al cap i a la fi és una decisió de dos.

 
Web Statistics