-

De cada diez blogs que podemos ver en la red, cinco son la mitad.

De cada 3 titulars,tres son mentida.

Opinar i comentar, encara es gratis!!

Traditore

26.1.10

El silencio de los corderos. Das Schweigen der Lämmer



Hui estava esgotat, són molts dies maldormint i no descansant.
M'he possat al llit i "la caldera" no parava (no para mai, però hui es diferent). Torne a "xutar-me" tecles d'ordinador i a passetjar per la xarxa. Passetje, mire, em pare, però Ella no està ahí. Quan la trobe, fora d'ací tampoc està. Ella se'n va i jo enlloc d'anar-me'n també, cada vegada hi sóc més (hi sóc més capullo, podria afegir).
He de descansar, demà torne a la feina amb les poques i minvants ganes que vaig darrerament...

He perdut tant en el camí, que em sembla "tot".

Qui té "ovelletes" per vendre i poder així dormir?

-&-

1 comentari:

Striper ha dit...

Potser les trobaras a una farmacia, previa visita al metge per la recepta, o ptser amb valeriana i oasiflora bastara.

 
Web Statistics