-

De cada diez blogs que podemos ver en la red, cinco son la mitad.

De cada 3 titulars,tres son mentida.

Opinar i comentar, encara es gratis!!

Traditore

26.1.10

Antartida


No sol condicionar-me un núvol de mès o un dia asoleiat, no m'influeix si fa sol o no, ni em fa deprimir un dia nuvolat. 
Així i tot de vegades, entra un raig de llum entre alguna escletxa, i fa que el meu cos comence a funcionar.
Conscient de que sóc qui provoca estes escletxes, també et voldria a l'altra part d'estes empentant per fer entrar la llum, de ben segur que trobaries ajuda de seguida.


Tampoc oblide que és una escletxa, la que provoca el despreniment dels blocs de gel a l'Antàrtida...
Antarctica Starts Here. John Cale:   (preciós tema)


-&-

2 comentaris:

Gemma ha dit...

Efectivament, no hi ha pitjors - ni millors - escletxes que les que creem nosaltres mateixos. A mi sí que m'afecten els dies ennuvolats, però no em deprimeixen, sinó que em fan sentir bé. I els dies freds però assolellats, com avui, encara més. Salutacions lluminoses doncs!

Striper ha dit...

El qe no cal es que ens fiquem el dit a l'escletxa i anem burjant.

 
Web Statistics