-

De cada diez blogs que podemos ver en la red, cinco son la mitad.

De cada 3 titulars,tres son mentida.

Opinar i comentar, encara es gratis!!

Traditore

4.2.10

Abraça'm

Abraça'm. Maria del Mar Bonet:   (G. i I. Gershwin)




Abraça'm,
se'm fa tan dolç el teu bes,
abraça'm,
més tendre no tinc res més,
et veig un instant
i omples de festa el record,
el teu deix, estrany,
em torba i em pren el cor.

M'agrada tot el que em fas,
el que em dius,
però encara m'agrada més
si em somrius...
No t'estiguis mai
de dir que vols estar amb mi,
tu, amorós i tendre amic.

Abrázame,
son tan dulces tus besos,
abrázame,
no tengo nada más tierno que tus besos,
te veo un instante
y llenas de fiesta todos mis recuerdos,
tu manera de ser, extraña,
me turba y me roba el corazón.

Me gusta todo lo que me haces,
lo que me dices,
pero todavía me gusta más
si sonríes...
No dejes nunca
de decirme que quieres estar conmigo,
tu, mi querido mi tierno amigo.





...però ara, no toca ser amics...
...más ahora, no toca ser amigos...
-&-

2 comentaris:

Striper ha dit...

Aquesta truca a la poryta de matinada..
ho recordo.

Marià ha dit...

Molt bo. Però no era ella la que trucava... i no anàven amb bones intencions...

 
Web Statistics